Monday, December 31, 2012

Salam NEW YEAR, salam 2013.

weee~ wooo~ booommm kebaabooomm!! yeayyy.. jeng jong jingggg bagai sound ade.
Bunga api sane sini. Kalau kat Manjung ni mesti aku dapat tengok bunga api dari Lumut, Sitiawan, segala bagai tempat laa sebb tengok kat luar beranda atas umah. Ni kat uum, di hujung hutan ni aku nak tgk bunga api dari mane?Buka tingkap pun nampak blok sebelah, blok sebelah pula akan nampak pokok pokok yang  berpenghunikan monyet. Ade ke monyet monyet  uum nak buat parti main bunga api ni. Kalau ade serius aku gelak dulu. hahahahaha. Okay stop it. Oke, baru dengar orang jerit jerit sambut new year di sini. Sungguh meriah laa kononnya, bek aku tido lagi bagus. huhu.


Oke, first of all GOODBYE Miss 2012, welcome Miss 2013. 
why miss? because i'm still single until this year. Yeahhh! i'm happy because i'm not married yet. hehe.
But this year my age will increase to be 20? Ohhh mannn, please..i have number two now. sob sob sob :'(

hummm.. THE QUESTION, why too many girls like to married at 20 years old?
jeng jeng jeng.. that's my age this year but i still did not wants to marry. Let's see what i wants for this year.

1. Ehh, ape bnda yang aku nak buat tahun lepas yer? ohh oke, FISRT nak mintak maaf kat semua yg   dikenali jika ade silap dan salah. Harap sangat dapat dimaafkan supaya tak la sampai berdendam kesumat nnti. 

2. Semoga tahun ini lebih bermakna dan lebih baik dari tahun yang semalam. Segala memori yang manis akan disimpan di sebuah album yang cukup bermakna, tetapi memori yang pahit akan dibuang ke DUSBIN. hehe.

3. Berharap sangat dapat menjadi anak yang solehah kepada kedua ibu bapa dan dapat mengembirakan hati mama dan ayah because i love them too much. I will sad if i hurt them. 

4. Yang last la kot, nak itu nak ini. Hahaha, biasalah nafsu manusia bukan main banyak lagi azam la, benda yang nak dibuat la tapi usaha tu ade ke? Insyallah ape yang diingini pasti akan tercapai. Banyakkan doa dan usaha, jalan terakhhir adalah tawakal.

Wahhh~ NUR ILLIYA BINTI KAMARUZAMAN, now you are not kids or teenager again. You are ****, korang judge laa sndiri aku ni siapa pada tahun baru ini. heeee~

HAPPY NEW YEAR semua. 

Sekian di tahun baru yang indah ini. hihi ^^,

2 comments:

iqa said...

gud luck for 2013!

yayaaa ismail said...

salam thnun bru liakama :)
stay manjung jgk ? ehe . dkat je dgn tempat yaya . yaya stay ayer tawar . hee