Friday, July 13, 2012

I'll Be HERE --->

13.07.12 Pukul 12:00 result upu keluar.
Terima kasih kepada cik Nur Adilah Harun kerana tak sabar2 nak tawu aku dapat mane dengan pantasnye dia mesej aku pukul 11:00. aishh.. time tu aku baru nak *** tettt.. haha, biarlah rahsia. hee~

First sekali nak ucap congrate kepada classmate yg dapat sambung belajar dengan kos yang diimpikan selama ini seperti Han bakal lawyer di UM, Adilah dan Fatin bakal bisnesswoman di UKM, Ana di UTM, Idah di UMT, Mariz di UiTM, Acan di Unimas, Nas di UMK dan bakal bertemu dia si Adillia bakal akauntan di UUM. seronok dengan result upu masing2? nampak gayanya mcm semua berkumpul di bandar, aku je yang masih berbakti kepada hutan tempat tggl aku. okee, Let's see what i get.

Perlu aku besarkan lagi gambar ini??
Okee,, sekarang dengan kos yang aku dapat, i know what is my ambition now. hahaha :)) Bismillahirrahmanirrahim, aku nak jadi AKAUNTAN noktah. hahha, bangga gilew dapat jurusan yang parah nie. adoii, selama ni tertanya2 nak jadi pensyarah atau akauntan, last2 UPSI melepas UUM menanti. Alhamdulillah dapat sambung belajar ke peringkat ijazah. wow! umur masih muda 19 tahun dah amik ijazah, boleh laa nak bangga seketika. Jup2, nak mempersoalkan nie. uum nie di hutan kah? aduhhh,, apasal aku dan hutan tak dapat dipisahkan ehh? Dulu matrik ceruk hutan juga tapi bangga jadi Pelajar KMPk yang telah memberi peluang utk aku sambung belajar. Pastu sekarang uum? hutan hutan juga kew? nampaknya memang aku tak boleh jadi orang bandar laa, cukuplah atas ic je yang menunjukkan aku orang bandar, 14--> Kuala Lumpur. hehe ^^, Semoga Allah mempermudahkan urusan aku disana dan mendapat kejayaan yang dibanggakan. Amin.. okee, sekian info upu dari saya. ahaha :))

p/s: ada sape2 di uum? boleh ceritakan prasarana keadaan di uum kepada saya. hehe TQ = ='

THANK GOD GIVE ME CHANCE AGAIN TO SUCCESS.

3 comments:

laila hanim said...

lia...tahniah...waa..sonok la bakal akauntan ni ye..

liyakama. said...

Laila thankz a lot yer. insy, bakal akauntan nnt. hehe :))

Ika said...

kak illiya, gud luck kat sane nanti. :D