Wednesday, July 11, 2012

My SUCCESS :)) Brownie Cake.

Ehem3, Assalamualaikum pembuka bicara.
Okee, hari ni masing2 dah sibuk busy balik, ade yang sibuk kemas beg nak balik asrama nangis2 pegang katil tak mahu balik kan? hahaha,, aku ade dengar keadaan mcm nie tapi bukan aku laa. Ade yang tengah search kat google semua u di malaysia nie sebb result upu akan keluar Jumaat nie bagi lepasan stpm/matrikulasi/asasi. Mesti orang2 ini semua resah tak duduk diam kan risau sangat pasal result upu. alarr,,relak laa bukan result exam final pun, insyallah semua akan dapat sambung belajar tapi tataw u mane.

Tetibe teringin nak makan Brownie Cake, tapi mane nak dapat? Okee, masa utk search kat google resepi Brownie Cake. Wow! banyak gile resepi, yang mane satu nak amik nie? Hummm,, last2 amik yang nie Brownie Cake Full Of Choc.. Tahniah kepada anda yang terpilih sebb aku amik resepi kau nak buat kek. okee,, mula2 sediakan bahan ;))

Ini bahan2nya tengok sendiri laa.
Humm,, berjam2 buat kek nie sampai 4 jam. Sebenarnyer tak lama pun, yang lama nak tggu choc dia sejuk laa pastu si Qaqa dan si Fiza gatal nak berhasil karya dengan kek diorang. So, ni hasil kreativiti diorang selepas menanti 4 jam. Suke sangat main kaler2 nie, aishhh... budak2 zaman sekarang nie.

Fiza kata Kek nie hadiah hari jadi dia yang lepas, okee :))
Qaqa kata kali ni kek kite menjadi, AWESOME!
Hebatt!! kali nie menjadi kek saya. hahaha, nak bangga seketika kejap. hee~ okee, buat Qaqa dan Fiza  terima kasih yang teramat sebb sudi melihat menolong menjayakan kek yang saya nak sangatt makan. hoho. Untuk yang lain kalau nak juga, nah aku tunjuk gambar kek yang dah dipotong. Ambil laa jangan malu2, haha ^^,

Adik aku melantak sehari separuh kek. Itu tandanya kek saya sedap. haha ==,
Let's try to do it. WE CAN DO IT!

No comments: