Sunday, May 5, 2013

This tear to God :')

Bismillah.
Alhamdulillah rakyat telah selesai menjalankan tanggungjawab,
spr pula telah selesai jalankan tugas mengira dengan adil dan saksama.
*yeke? sampai ade kes blackout bagai ni ape cerita. hummm.. hanya Allah yang tawu ape yg sebenarye terjadi.

Yeay~ ehh Alhamadulillah.
Barisan Nasional (BN) menang. oppps! maaf undi adalah rahsia. haha, padahal tak berpihak mane2 pun, yang penting negara aman dan makmur dengan pemerintahan yang ikhlas dan adil. Sape2 peritah negara pun tak kesah, yang penting ade PM, ade organisasi yang lengkap utk uruskan negara. kalau tade diorg semua ni nnt kucar kacir negara.

Okay, changes mood :'(
  Sila fahamkan.
  IN.


Malam ini kite semua menangis.

apakah salah jika ada air di mataku ini?
apakah nampak bangang bila aku luahkan segalanya yang di dalam diri?
malam ini kita semua menangis
malam ini kau akan lihat aku sebagai seorg gadis
meminta-minta pada langit
meminta-minta.

malam ini aku akan tunjukkan apa yang ku ada di dalam ini
malam ini aku akan luahkan segala yang berada di dalam diri
tidak mahu aku menitiskan air mata ini
air mata ini terlalu mahal
walau untuk mengemis
walau untuk menangis.

aku ini gadis yang terlalu keras
terlalu ganas
takkan ku luahkan

walau aku mahu menyatakan apa yang ku rasa
apa yang ku minta
walau aku ini gadis yang tidak diadilkan
aku tidak akan menangis di hadapan engkau
mintalah apa yang kamu mahu
tapi bukan airmataku
bukan itu

air mataku.

FYNN JAMAL.


Ya Allah, sungguh aku tak kuat menghadapi ujianmu pada kali ini.
Tetapi aku tahu Engkau tak akan menguji hambamu jika mereka tak dapat menghadapinya.
Semoga Engkau memberi kekuatan iman dan hati kepada aku.
Engkau jauhilah dia daripada aku jika benar itu yang terbaik padaku.
Engkau simpanlah air mata ini hanya untukMu.

Subhanallah, thanks God.



No comments: