Thursday, December 6, 2012

early D E C E M B E R .


wooo~ ppeewwwiittt.. awek mane ni? Comel gilew budak ni? Tapi siapa dia ni? Sedang femes di seluruh pawagam tak kira dalam mahupun luar negara. Seluruh negara kenal budak ni? Pleasee.. know it now by watching TWILIGHT BREAKING DOWN II. Okayy, saya dah promote cerita ni kepada anda semua. Kepada yang dah tengok, CONGRATE !! *wooo~bunga api aku bagi tetapi yang belum tengok tak payah tengok punn tape, tak best punn... Hahaha, okay aku tipu laa kata cerita ni tak best. Jalan cerita yang menarik ala-ala versi cerita melayu pun ade. Apepun terbaikkk laa pengakhiran twilight sebb have happy ending, hero dan heroin still alive (hanya nak bagitawu je kepada yang tak nak tengok tu) hihi. ^^,

Akhirnyer dapat juga tengok sebelum berakhir di pawagam. 

Student price, rm 10 only  ^_^
Okay okay okay, tengah bosan tak tahu nak buat ape. Exam lebih kurang lagi 2 minggu cik Illiya, dah study ke? Okayy FINE! study setakat yang mampu, iaitu just Management Principle didahulukan kerana "That is the killer subject to me!! " sebabnya? ohhh tolong laa faham aku tak suke subjek baca baca ni, memenuhkan otak aku je utk menyimpannya, tapi nak buat mcm mane terpaksa kannn. So, start with doing notes to be easier to remember. Hah! one more thing, that subject in english version. Memang bertambah merana dan seksa jiwa dan raga la.. It's okayy, if you want to success, you must achieve your goal. Pehhh!! itu salah satu ape yang belajar dalam menagement, okayy berbaloi study sebb aku ingat juga. heee~

Ohh nikmatyer duduk kat bilik sorang sorang di atas bukit Kachi yang terpencil ni. Hah, nikmat? Pleasee laa, itu semua ayat hipokrik je. Tapi serius sebenaryer suke duduk di luar dari duduk dalam kampus. hahaha, maaf org dalam sebb tak menyokong anda. Insyallah next sem aku still di dalam bukit Kachi yang indah ini. Sekarang musim cuti sekolah, tade sape nak datang melawat aku ke? Humm..minggu lepas Abang kesayangan dah datang bawak pi jalan jalan ke Perlis sampai sesat. hahaha, nampak sangat kau tataw jalan kan? Makanya jangan memandai mandai nak guna jalan lain selain jalan yang dia bagi. Thanks Ami sebb melawat adikmu ini. Len kali datang laa lagi tawu! mampus bankrap abang aku tiap kali dtg sini sebb dia bukan ade duit punnn. hahahha. Ayah mama bila nak dtg pula? Best laa kome nnt pegi Family Day di Terengganu, kali ni aku tak dapat join lagi. Tahun lepas kat Johor pun tak dapat pegi juga.  Mama kata tahun depan konpom aku dapat pegi sebbnya?? Sebabnya kat Perak je iaitu umah aku sendiri. Cehhh... kalau kat umah sendiri tak berjalan laa aku. Aku nak pegi jalan jalan, aku kan kaki jalan. Yela yela, silalah datang ke Lumut tempat pelancongan. *haha, promote lumut pula. Tapi serius aku nak tanya, kat Lumut ade ape je?? Ramai sangat yang suke pegi Lumut sebbnya? nak beli hasil laut laa?? haha, itu kalau nak suruh aku pos je punn bolehhh.. Marina Island pun tak siap lagi, pe je yang ade. Okaay fine, ade AEON baru buka kat situ. Berani gileew buka aeon kat situ, ade ke org yang nak dtg situ hari hari ? Ingat Manjung tu macam kl ke ramai org yang kaya kaya nak pegi shopping hari hari. Kompem laa lepas ni Tesco, Giant segala bagai pasaraya nnt akan sunyi sepi. huhuhu... Yang Billion lama tetap dihati, sebb billion dpn umah aku je punn. Tempat membeli belah aku kat Billion je laa pun. lalalalala~

Pehhhh.. gahhh kau jahhh AEON baru Manjung. haha.
Besaar la juga, jalan jalan je punn dah berbaloi.
Blablablablahhhh.. aku tataw aku merepek ape. Makanya aku sarankan korang pegi laa ke blog org lain yang bagi aku rase bestt gilew dan patut follow diorg. Sebbnya mereka adalah blogger yang terkenal.


Sekian untuk kali ini,terima kasih sudi singgah dan baca.
Saya sangat menghargai anda. (^^)

No comments: