Saturday, September 15, 2012

P E R L I S .

Assalamualaikum..
Hummm,, minggu ni dah masuk minggu ketiga aku di Bumi SINTOK.
terasa kebosanan apabila hari minggu dan tiada sebarang aktiviti. Maka dengan itu, aku bercadang untuk melarikan diri dari UUM. haha. Aku nak pi jalan2 utara. Secara rasminya aku dah kat PERLIS. okayy, harap anda sekalian tidak jeles terutama yang masih terperangkap di Bumi SINTOK itu. hihi.

Hohoooo.. dari UUM ke Perlis, pelbagai aku jumpa. First sekali aku jumpa nie --->>

UNIMAP.



Unimap di merata rata bangunan dia, tapi kampus hanya satu di Pauh.




 Second terjumpa ini pula --->>

UiTM Perlis.

Third baru jumpa ini ---->> Matrikulasi Perlis.


Aku lalu je kat papan tanda UiTM dan Matrikulasi, tak pi sampai depan pintu pagar tu. hihi.
Okayy, sekarang kite berjalan KAKI. mention lagi sekali JALAN KAKI yer, bukan naek kereta mahupun motor atau sebarang kenderaan. Kami pergi jalan2 pusing tawaf satu Bandar Kangar. 



Thenn..snap pic as the proven we are here.






THANKS A LOT to my friend, Idzni Zalika sebb jadi tour guide aku dan sudi menumpangkan aku di rumah kau selama 3hari 2malam. Lama tuuu,, penginapan FIVE STAR aku dapat beb.

Okayy, terima kasih kerana menyinggah.Sekian.

2 comments:

Syaz said...

illya.. miss u damn much.. best x dkt sana?? dah kumpul kawan??

liyakama. said...

Syaz... kat sini best, ramai kawan dan dah ade geng sekepala punn. huhu. miss you soo much tooo. kau enjoy tak dok sane?