Monday, July 2, 2012

Today Monday COUPLE in RM (: 02.07.2012

Hoore hoore... 

Keluar berfoya2 lagi bersama myBESTIE again HAZIQAH ANUAR dan FIZA YUSOFF. Kali nie tak pergi makan, asyik makan je gemuk laa aku. Dah laa tengah tacing sebb Pak Cik Norul iaitu Pak Cik kafe yang dirindui masakannya telah berkata yang aku GEMUK??? ohhh Pak Cik terima kasih kerana jujur tapi selama saya di matrik pak cik tak pernah cakap pun kan. Nak saya datang serang pak cik di matrik ke? Hahha,, okee gurau je la pak cik! hehe~ Dipendekkan cerita aku pergi tengok wayang laa. CERITA apa? Ini dia ---> 

3 tiket for rm21 sebb guna atas nama PELAJAR. Jimat aku yang belanja. haha ^^_

Pergi tengok movie yang tengah melambung sekarang ni, MAIL LAMBUNG TAK MAKAN RASUAH. hahah ^^, bagi sape2 yang belum dan nak tengok cerita ni dipersilakan pergi tengok cepat dengan segera sebb aku bagi 5 bintang penuh tak de separa2 lagi dah kat cerita nie. Sumpahh best gilew dan kelakar sangat laa walaupun ade agenda2 yang agak ***** sikit dan budak2 bawah umur yang cepat tangkap tak digalakkan tengok tawu! Ini nasihat dan amaran je, karang jangan kata aku tak pesan pula. Tapi memang terbaik dan mantap laa jangan cerita dia. Orang dalam pawagam tu semua gelak mcm nak runtuh bangunan tu aku rase. Mane tak yer orang belakang aku pun gelak sampai tendang kerusi aku, kau ingat kat umah ke nak men tendang2 pula, aishhh.. aku sekeh juga mamat belakang aku nie, buat aku tak selesa je. Penangan cerita ni membuatkan budak kecil dalam 3tahun pun dah kenal MAIL LAMBUNG, nampak muka zizan kat mane2 pun dah pandai sebut "Ehhh..Mail Lambung laa!" naseb dia tak sambung sekali trademark mail lambung. hahaha.

No comments: