"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Saturday, July 7, 2012

IM versus UP.

Assalamualaikum bloggers sekalian.
Okee dah masuk bulan Julai, maka tak lama lagi terkeluarlah result upu yang amat dinanti2kan oleh seluruh penganggur lepasan STPM/matrikulasi/asasi bagai. Betul tak ?? nnti aku cerita laa aku dapat u ape, USM kah? UKM kah? UM kah? mintak2 dpt ape yang diimpikan selama ini, amin...

Sekarang ni nak bagitawu yang aku tengah kusyuk menonton satu rancangan ini dari musim pertama sampai musim terbaru sekarang. Apakah? MASTERCHEFkah? itu mungkin juga, tapi kalau aku ckp mesti korang agak sukar mempercayainya kan. hummm,,, okee aku bgtawu juga. Aku tengok LIGA ILMU laa. yang debat antara Imam Muda dan Ustazah Pilihan tu. Best pula aku tengok diorang debat2 mulut nie sampai tak mau mengalah. Hujah2 mereka membuatkan aku jatuh cinta. waahh~ dah merepek pula aku. hahaha :)) Aku suke beberapa IM nie. Meh sini nk memperkenalkan beberapa IM pilihan aku. 

PERTAMA.
IM Nazrul, naib juara Imam Muda musim KEDUA.
KEDUA.
IM Fakrul, paling hebat berhujah.
KETIGA.
IM Azhar, pandai berjenaka dalam berhujah,
KEEMPAT.
IM Hassan, tak tengok lagi dia berdebat mcm mane.
ada sape2 yang dah kenal dengan mereka mereka ini ataupun baru je tawu. hahhaa, aku pun baru kenal IM nie semua, kalau tak satu pun tak kenal. humm.. hebat2 semuanya. AWESOME! Tapi hampir kesemua IM nie dah kahwin so melepas laa korang. hahaha. Pasal Ustazah Pilihan pula bukan tak mau tunjuk gambar tapi tak ramai yang hebat2 mcm IM kite nie. hehehe, so jom ramai2 tengok Liga Ilmu. TERBAIK! 
aku letak laa Ustazah Pilihan yang paling hebat juga dalam LI nie.

Ustazah Pilihan Firuz, Juara Ustazah Pilihan
Ustazah Pilihan Fizah.
Wanita yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk wanita yang baik.

1 comment:

aniqbukhary said...

Imam Muda oh Imam muda..