Sunday, July 1, 2012

Final JUNE 30.06.12 ♥

Assalamualaikum.. Para blogging and my follower blog ONLY. *cewaahh~ berlagak nak mampus, padahal nak menggalakkan org follow laa tu. hehe.

Okee nak cakap dah lama tak update, korang tggu aku update cerita baru ke? Auww, terharu gilew. Ok! stop berangan pagi petang smpai tak boleh tidur malam. 

Semalam 30 JUN 2012, pengahkiran bulan kelahiran aku. Wah, bulan nie banyak kenangan pahit manis masin semua ade tapi bukan nak cerita tu. Nak bagitawu yang semalam aku makan PIZZA lagiiiii! Alar..pizza yang terbaru sekali tu yang iklan dia mcm nie, "BAGI YANG TERBAIK!" hahhaa. betul ke? hik3. Kali ni makan pizza dengan kawan2 pula, dibelanja pula tu. Giler terasa tak percaya ade org belanja makan kat tempat yang memerlukan not rm50 dalam dompet sekurang2nya la. hummm, aku makan je sebb orang dah nak belanja kan. Aku mampu belanja orang makan Mcd, itu je pun standard aku. hehe. 

Okee, thankz to si Belanja PIZZA iaitut teett (biarlah rahsia sebb nanti semua suruh dia belanja pula..hahaha) yang ditemani oleh kawan dia sape ntah nama mcm poyo pun ade. haha ^^ okee, tak kutuk kau laa! Dan Terima Kasih Haziqah Anuar sebb ajak aku dan di temani juga Fiza Yusoff. wooo~ peewiit. hahha, best laa korang mcm2 perkara terjadi sepanjang hari tu. Yang paling bestnya Haziqah Anuar bawak kete sambil bebel je mcm aku je. hik3. 
KITA SERUPA, BESTIE! 

Aku nak banyak2 belon mcm nie boleh ?
Aku sayang kau la KACAK! hahaha ^^
Ohh lupa pula, aku nak cakap yang JUARA ON AIR yang pertama ni hensem gilew.. hahaha ^^ 
Ini si JUARA itu, HAFIZUL KAMAL ^^


No comments: