Sunday, June 24, 2012

Aku Ada Kau Ada UPDATE ?

Episod PART 3: I"m Here Again, KL aku malas nak update sebbnya aku dah lupa jalan storynya mcm mane, gambar pun tak de. hee ^^

Assalamualaikum..
Hari ni dah berapa syaaban wehh? Ya Allah,tak pernah aku tengok kalendar amik tahu menahu pasal ni semua. hummm,, yang penting lepas Syaaban ape dia? RAMADHAN tiba lagi. yahoo..ramadhan datang aku suke sebb lepas dia pergi Syawal pula datang kan3. Sape suke Syawal angkat kaki tangan semua. okee, aku psyco seketika. Ehem2, sape terasa diam je tawu! sape yang belum ganti puasa tahun lepas tapi baru nak ganti Syaaban ini? okee, korang jawab pun aku tak dengar, korang angkat segala bagai pun aku tak nampak. so, same2 tak payah malu. 

Alamak, tetibe teringat zaman matrik, Ramadhan di sana bersama my angrybird. Wahh~ seronok berpuasa dan berbuka dengan korang, rindu sanggatt saat itu. Okee, stop cite pasal ni sebb itu utk episod Ramadhan nanti. Boleh tak kalau aku kata aku nak Ramadhan dengan si KACAK? maksudnya? berbuka bersahur bersama2? ishhh..nak mam*** humm,, maksudnya aku kalau boleh nak still berkawan dengan kacak sampai bile2 la. boleh tak? boleh tak Kacak? hahaha ^__^

Ehhh,, nak cakap yang aku dah beli kain baju raye, kaler HIJAU my febret. Tapi tak siap lagi sebb belum jahit, tailor busy menjahit benda lain. hahaha. Dan aku nak cakap yang tahun ni baju aku pasti buruk sebb tak de corak yang lawa2 kew? Kilang buat kain dah kehabisan idea ke nak design corak baru? semua corak serabut bunga besar2 tone kaler tak kene langsung. *** laa, aishhh ni yang nak marah nie. Kan dah buruk baju aku tahun nie. ==''

I'm HAPPY with you, KACAK! 
Ini untuk si COMEL pula, Danish my dear! 
Boleh tak kalau aku cakap " AKU SUKE KAU KACAK!" kat semua orang? haha. Please be mine. ^^,

No comments: