Wednesday, June 13, 2012

PART 2 :) I'm Here Again, KL.

Assalamualakum.. 
puas aku bercuti mencari keseronokan untuk mencetus idea penulisan blog kali ni iaitu PART 2 : I'm here again, KL.

12.06.2012. <---- lagi sehari utk hari MUDA berlalu. haha ^^

Hari ni aku buka mata dan bernyawa di rumah kawan rapat aku iaitu Mira Rafe di USJ 24 Subang Jaya. Alhamdulillah hidup lagi aku, thank you Allah (: okee, bangun pagi2 tapi selepas subuh utk bersiap2 pergi menEnjoykan diri di pusat membeli belah lepak bersama kawan. hoho. Aku pergi Midvalley je sebb aku boleh lupa midvalley tu yang mane satu. maklumlah aku kan dah pergi merayau bykkk sngt tempat kononnya laa. wek~ hahaha. Fuhhh,, mata aku dah laa pejam celik pejam celik sebb ngantuk pastu aku kene berada di situ selama 10:30 hingga 18:30, mak aiii 9jam dohhh! ape aku buat kat situ?? hahha. Jeng jeng jeng.

First, nampak gambar bawah nie ?


Okee, aku tengok wayang. nampak tu cite ape? MEN IN BLACK a.k.a lelaki bersut hitam. hoho ^__^ best gilew laa cite nie, kalau nak bintang aku bagi 5star laa beb! kebaabooom, tahniah sebb buat cerita yang menarik dan tak membosankan. Tapi aku tertido sekejap sebb penat tak cukup tido laa katakan. hahhaa. hanya utk beberapa minit je aku tido okee! Sekurang2nya kalau orang tnya aku boleh je cerita kat orang tu. hihihi.

Second, aku SYIMA MIRA jalan2 pusing bertawaf midvalley sebanyak labih 10 kali rasenyyerrr. Tapi yang best sebb dapat tangkap gambo kat Mickey mouse yang besarrr ini :) Yang nie tunjuk gambar terus lahhh...


Testing model (: SYIMA.

SYIMA dan MIRA ((:
Mickey yang putih, COMEL!! 

Mickey yg diperbuat drpd kristal.
Mickey mouse yang paling besarrr sekali kat situ.
Nampak mickey mouse sume bagai kat atas tu? Ha hahh..penuh merata2 mic mickey mouse seluruh Midvalley tu. Fuhh, gilew penat yang teramat. Okee, nak bagitawu balik naek KTM. Itu boleh terima lagi, yang tak ley terima balik dengan KTM bawak teddy bear yang teramat besar ini sepanjang perjalanan tawu! Ini semua kerja kawan aku, selain itu sebagai hadiah hari jadi aku iaitu esoknya. Thankz a lot kawan sebb malukan aku dan buat aku segan orang banyak bertanya. hahhaa (:

Inilah bear itu. Besarrr kan?? sori terbalik sebb terlalu kreatif!
13.06.2012.
Wahh~ dah sampai waktunya, iaitu hari jadi aku.. HEPI BESDAY MYSELF! muda lagi aku rupanya, baru 19 tahun. hoho x)) okee2, kat sini aku nak ceritakan apa yang aku buat seharian pada hari jadi aku. Pagi2 lagi aku dah bangun awal yang teramat sebb perlu bersiap ikut MIRA ke tempat keje dia iaitu di Tadika Hidayat. Apa?? budak2, alahai syok pun ade sebb budak2 wehhh... sape tak suke budak2 yang comel2 kecik tu, aku suke gilew laa melayan budak2 nie. oriiittte! 


Sampai pun kat Tadika tu, wah! comelnya budah tu, nama dia Asyraf dan Amsyah, nakal sangt juga sebb lari2 pusing tadika penat nak tengok diorang. Kat sana aku dapat tengok ada budak yang comelll sgtt, nakal, gatal pun ada sehhh, baik suke tolong dan kuat mengadu, yang ini paling malas nak dengar dan layan tapi terpaksa. Dalam budak yang agak2 seramai 50 org tu hanya sorang yang buat aku tertarik iaitu budak yang bernama DANISH (: wahh~ comel sangttt sebb ada bulu mata yang panjang dan rambut pacak beb. Aku panggil dia COMEL, dia pula malu2 dan bagitawu kwan dia yang aku panggil dia comel. hahahaha :0 sungguh comel juga perangai dia sebb suke kacau orang, aku ade buat perjanjian dengan dia yang dia perlu berjanji hny aku je yang panggil dia si comel dan jangan bagitawu sape2. Insy, aku nak jumpa dia lagi..  Budak nakal yang aku tertarik pula iaitu SYAFIQ dan ADAM sebb mereka nakal dan hensem gilew laa walaupun baru budak2 boleh laa aku suke, bile diorg dah besarr kirim salam je laa. hahaha (::

Petang pula pergi ke Giant PUTRA HEIGHT jumpa kawan matrik (: DIAN.

Malas nak cite panjang, tunjuk gambar je laa mesti korang dah tawu ape aku buat kat sana. Tempat (: SECRET RECEPI, Giant.

Ini kek ape ntah nama dia, aku lupa laa.
Tiup lilinnya LIA.



Kisah 2 hari berlalu akhir di sini. Inyallah next cerita di PART 3 akan ditulis tak lama lagi (:

 We must appreciate our friendship. 

No comments: