Thursday, June 14, 2012

Buat yang WISH saja. POYO gileww title.

13.06.93
tarikh lahir aku la. 
secara rasminya semalam 13.06.12 hari jadi aku ke 19 tahun baru. Ada yang jeles? sebb aku masih muda. hahaha (: sumpah perasan lebihh.

Okee, aku buat ucapan awam ini untuk semua orang yang aku kenali.

FIRST.
Aku nak ucapkan teramat TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada semua kawan kawan, sedara mara, sepupu sepapat pak cik mak cik semua yang tak de kerja telah menconteng wall FB aku utk wish HB, HEPI BESDAY, SELAMAT HARI JADI sume bagai dan bagi yang telah sanggup berabis kredit sebanyak 1sen atau 6sen bagi yang pakai maxis dan 15sen bagi yang pakai celcom tapi yang pakai digi bape ehhh? utk send sms wish kat aku. 
Dalam 125 orang juga laa yang telah wish kat aku. ramai gilew,,, wow! alamak, terRIAK pula. hahhaa. maaf2 terover excited sebb korang wish kat aku. Thank a lot ya korang, muah muah I LAP U lahhh... haha.

SECOND.
Aku nak ucapkan THANK YOU sooo much kat mama dan ayah aku sebb dah jaga makan minum kesihatan sume bagai sepanjang 19 tahun ini dan alhamdulillah atas didikan dan ajaran mereka aku berjaya sehingga sekarang. Aku berharap mama dan ayah tak jemu menjaga aku lagi sehingga tahun2 akan datang. Amin. MAMA dan AYAH, I LOVE YOU so muchhhh! 

THIRD.
Thankz buat bagi yang telah berabis duit untk beli hadiah serta belanja aku. Korang! aku tak berharap pun nak dapat hadiah atau korang belanja aku macam2, tapi sumpah aku kata aku appreciate gilew hadiah korang dan aku rasa bersyukur sangat2 sebb ade kawan macm korang. Ini antara hadiah yang aku dapat :)

Ini Kek SECRET RECEPI (: DIAN belanja.
Aku tataw nape gambar sume terbalik2. Ini dari SYIMA dan MIRA (:
Ini pun terbalik juga, pandai2 laa pusing kepala kalau nak tengok. MIRA (:
Okee, ini sahaja ucapan awam aku yang kali ke berapa pun aku tataw sebb before nie pun aku dah banyak buat ucapan free kan. hehe.

Sekian, SALAM SATU MALAYSIA. 

No comments: