Wednesday, May 23, 2012

Buat Si Interview yang lain juga (^ ^)

Nie nak updated pasal persediaan esok, 
24.05.12 tarikh "Temu Duga Program Pendidikan Bagi Permohonan Kemasukan Ke Program Pengajian Lepasan STPM/Setaraf Sesi Akademik 2012/2013" betempat di UPSI, Tanjung Malim.


Nak bagitawu ni first time nak pergi interview tawu, selama nie belajar je byk laa tapi yang real pny interview tak pernah pun. So, ape lagi gelabah nak mati laa sebb prepare pun belum lagi, pastu kene kemas fail pula. aisehhh.. Kemas fail bukan maen susah dan lama lagi tawu! Korang yang pernah pergi interview mesti gelakkan aku yang perak semacam ni kan? Ok, Fine ! sy budak baru belajar lorhhh..

File bukan maen besar lagi pula tu nak letak semua sijil2 sejak dari lahir lagi. humm,, mau dekat 50 ++ sijil aku, bangga laa juga tapi bukan juara pun penyertaan je pun. Alah asal dapat sijil. Kau ade ke? Okee2, tak mau gaduh kat sini. humm,, korang ingat nak susun sijil dalam file ni main letak je ke? kene buat partition2 dia juga tahu, fuhhh.. gilew lama nak kemaskini file je pun. Aperpun file aku yang tercantik sekali tawu. tak caya korang tunggu nnt mesti kene puji pny la. lalalallaa :))

bapak besar file kau .. 
Then kene buat resume pula sebb nak senangkan si interview tawu pasal aku. hummm,,, leceh gilew resume aku buat dalam english. Adehh siyes tak taw nak cakap ape pasal WORKING EXPERIENCE, kalau tulis dalam bm konpem2 dua muka surat penuh dalam tangan aku sebb "Aku kan jaguh Penulisan". aicehhh..berlagak lagi. hahhaa ^__^ 
Okee, filing aku dah complete, resume dah setel malam semalam juga. So, hari ni aku kene hafal satu buku MEdSI. Mak bapak banyak gilew, dah laa segalanya pasal PELAJARAN jew, ehhh.. aku tengah study break laa, tolong laa jgn bg aku tawu pasal pelajaran ape2, pleaseee laa. humm,, aperpun kene baca juga sebb buku dah kat depan mata aku jew. Sanggup kakak aku tolong carikan buku ini di merata kedai buku, aiishhh,, kesian pula aku tengok pengorbanan dia dan tolong bayarkan pula tu. Terima Kasih KAKAK sayang! Ini rupe resume kalau ade yang tataw.
Resume aku lagi lawa sebb ade gambar aku yang comel. hee ^^''
Ini buku MEdSI bagi si INTERVIEW yang lain juga.

ehem3, nak ucap THANKZ yang teramat juga kepada Si KACAK sebb teman saya semalam sampai malam2 buta. Tapi kau tido sebelum subuh kan?? Buat sesiapa yang bertuah kene interview mcm aku , so GOODLUCK ye korang semua!  <-- asal nie???

No comments: