Saturday, April 28, 2012

Angry Bird members in H E A R T .

Selamat Kembali LK's blogger.


Setelah sekian lama aku tak update blog ini sebabnya --
line wifi diputuskan ketika minggu exam sehingg berakhirnya exam, BENCI tawu~
then, sebb wifi kmpk lembap yang teramat. *alamak, terkutuk matrik sendiri padahal masih dilanda kerinduan dengan detik2 indah ketika disana. waa~ saya sediy nie, TERHARU tawu.

Hari Khamis, 26.04.12 tepat pukul 12:00 , LAST PEYPER, ekonomi? ohh damm soalan dia. sumpah sedih gilew time jumpa kwn2 buat kali terakhir, then Pukul 14:00 aku dah berangkat pula dan melepasi pagar kmpk yang tersayang. 

Inilah pagar yang aku kene lalu dulu sebelum keluar masuk kolej. wee~ 
Hummm,, byk kenangan kowt . Then ini yang sempat aku amik sebelum meninggalkan bilik kesayangan aku itu Angry Bird Theme Park room aku. Then, ini mereka2 iaitu Angry Bird members. 

Ini hasil tangan aku okee masa first2 dulu. wee~
Sungguh sedih rasenyer apabila melihat kembali gamba2 yang terpilih ini :))








then,, the overall of this story ^___^
pic again.




Jadi, anda jeles? wooo~ silakan menatap kami lagi >,< weee..

No comments: