Saturday, April 14, 2012

Just to sayy..

Assalamualaikum dan salam sejahtera (buat yang non muslim jew, WAJIB!)

Hari ni tetibe terasa nak bagi "Pengucapan Awam" buat kali kedua,
First, masa gathering classmate pada 1 April 2012. Perjumpaan yang sungguh meriah sekali, dapat tukar2 hadiah tawu! Sumpah best gilew tak terkata. Buat yang dah dpt hadiah tu, bergembiralah anda bersama hadiah anda. wee~

Okee2, start ucapan :))
First, sudah semestinya nak ucap GOODLUCK, 好運, 행운을 빌어요 (ini bahasa korea, asal buruk benor?? hahaha.) kat semua pelajar matrikulasi especially KMPK yang terunggul bakal FINAL exam pada 17.04.2012 - 26.04.12. 
Second, saya (wakil blogger) ingin memohon maaf sgt2 kat korang2 yang try bertegur sape dengan kiteorg tapi tak dilayan. hahaha, mungkin tak ada jodoh. *mcm gilew je ayat aku. huhu. Then2, buat semua yang ada salah dengan kteorg dah pun dimaafkan. Hati ini kosong-kosong 0,0 ..
Personal dari aku sendiri, aku mintak maaf kat tettt*** rasa sendiri laa siapa anda, bukan sombong tapi malas nak layan. Bukan sukar untuk senyum tetapi tak tertulis utk senyum kat kau. 
Last sekali, buat yang terbaek. Hanya sekali dalam hidup. Yang tersungkur dulu, kuatkan iman dan berusaha utk menjadi yang paling teratas.

Sekian, dari saya.

Kami, A1T4a ^__^
We in RED 
smart in FORMAL.
Just say WE CAN DO IT. 


No comments: