"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Monday, February 6, 2012

DANBO vs DOMO.

Ini BENDA BARU bagi aku .
tataw laa bagi korang baru atau aku yg dah ketinggalan.

apa BENDA ITU ?
tadaaaa.......


ehhh3.. apa nie?
KOTAK jew..
korang cube tengok elok2, tu kotak tu ade mata BOLAT dan mulut SEGITIGA,
jadi itu D A N B O. laaaa..

hah? danbo? ehhh,, bukan DOMO kew?
Domo tu ape pula ?

jeng jeng jeng....


Inilah D O M O.
yang ade mata BOLAT juga, mulut PETAK dan gigi.
Domo ni berbentuk laa juga. 

Kalau korang nak tawu,
DANBO dan DOMO nie kawan baik.
mcm nie ---->



gambaq atas tu bukti mereka kawan baik.
SOoo,, Jadikan kawan baik anda mcm Danbo dan Domo.
bagi je patung ni sabagai tanda persabahatan.

BETUL TAK ? ?

best F.R.I.E.N.D forever.

2 comments:

Urzain Hussain said...

bukan dambo ngn domo musuh ke..?
salah cheapter nie..hahaha~

Lia Kama ♥ said...

gadoh? lantak deme laa. Danbo dan domo kali nie berbaik sudah. hahhaa ;))