"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, February 5, 2012

Ini bukan pasal tu tapi itu pasal ni. =="

Assalamualaikum,
SALAM MAULIDUR RASUL dari saya ^_^

tapi bukan nak cite pasal maulidur rasul,
hehehe =.=
ceramah pun tak pegi, balik kolej nanti baru nak dengar.
tapi korang mesti dah dengar pengisian maulidur rasul kan?
Pasal Nabi Muhammad SWT tu,,
takkan pasal aku pula.
hummm,,, 

ni nak habaq pasal
DREAM HIGH
pernah dengaq tak?
bohong eehh kalau yg fanatik KPOP tu tak pernah dengar
yg tak fanatik tu meh nak tunjuk nieh,,


ini antara watak2 yang ade.
MUNGKIN KORANG Still tak berminat ? ?
pe lagi, tengok laa cite dia sementara siri kedua tak keluar lagi.

mungkin korang just akan sukekan lagunya ini.


so, SELAMAT MENCUBE! 
*mcm ajar memasak pula. kih3. ==''

No comments: