"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, February 12, 2012

Dia datang KMPk,, sape? sape? cer cite..

woooohaaa...
riuh rendah gilew di Dewan Seri Kinta, KMPk.
ada ape ??

jeng..jeng..jeng..
ini.
ini.
sape ini ?

ini laa dia ____ . masih tak kenal ? ?
mcm mane dengan yang ini pula ----->

masih tak cam ka ? hummm,,,
macam mane ehh nak bg kenal, tengok je laa yg nie pula ---->

Puas hati dah tahu sape di gamba atas2 tu..

AKHILL HAYY
laaa... 
takkan tak tawu kowt.
nak tengok secara eklusif bayar rm2 dpt laa tiket.

eeeeaaaahhh! wahh!
terbaik laa motivasi dan persembahan dari dia,


lagu HAMBAmu tak lupa juga untuk didendangkan walaupun si penduet tiada,
malaah diganti dengan Pensyarah KMPk yang mempunyai bakat yg terpendam rupenye.
Cayalahh Ustaz Khairi.
huhuhu,, suara yang lantang dan lunak akhirnya terkeluar apabila nyanyi duet dengan Akhil Hayy,
mesti gugup + gementar kan kat atas stage tu,
kata Ustaz "setelah 10tahun mengajar di KMPk, ini FISRT time naik stage"
huhu,,ini mesti sebb banyak acara dijalankan tetapi tidak pernah sekalipun jemput Ustaz naik pentas kan3?

*Pesanan dari penaja: lepas nie jemput lagi artis yang berasal dari Gopeng seperti Shahir, KRU dan sape2 yg berkaitan dengan gopeng. huhu ==''

No comments: