"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Tuesday, January 24, 2012

Everything start from now ==''

ini rumah aku. mcm %^$#% ? >?
Hari ini genap 5hari kat umah.
UMAH ? ?
ohhh dammnn, banyak gilew dugaan dan halangan aku.
terutama naek cuti ni dah nak ups..
hummm,, ups jew.
opppsss! ! A P A ? ? 
UPS ? ?
ohh my booookss, where are you ?
i need you all now!
sudahlah Lia , kau tak payah nak buat2 cari buku,
depan mata kau tu bukan BUKU kew?
hummm,, okee., ini MUKA BUKU namanya. 
bukan buku akaun ataupun ekonomi yang aku cari. 
tggl bape hari lagi je nak exam, ape yg aku dah baca?
ohhh,, sumpah aku kata aku tak ley dok umah,
seolah2 ada yg mengawal aku daripada pegang buku.

tabahkan iman ILYA,
FOKUS untuk UPS <,<
tggal 3bulan je lagi. chaiyok2! !

only SMART student say this.
B.U.T

The only STUDENT will say this.


2 comments:

yad'z said...

study + dying = studying ... =="

Lia Kama ♥ said...

that's right! ^_^