Wednesday, January 25, 2012

Ini pasal baucer bukan anda --->

Today My Life Begin,,
ohh! ini bukan tajuk atas story aku kali ini,
ini tajuk lagu Bruno Mars.

okee, bukan nak cite pasal bruno mars tapi pasal baucer.

maaf! ini kesah bukan pasal anda ---->
Baucer aku dah burn rm100 ringgit di
Popular Tesco Seri Manjung,
sumpah tak syok shopping sebb tggl sisa je time aku nak shopping.
sisa sisa un abis rm100 kan ?
nak tawu sebbnya ?
akak aku yang paling byk borong,
maklumlah adik mithali belanja laaa kakaknya yang sambung belajar
 di Maktab Perguruan Bainun, Kedah.
++++
kene belanja anak buah sorang aku nie,
umur baru 4 tahun tapi nak buku mcm dah masuk tadika.
dia pergi angkut buku rm16++ masuk bakul,
tapi sampai sekarang tak baca2 pun buku tu aku tengok.
hummmm,,'
okee FINE! aku mmg suka shopping begini,

ini rupa baucer bagi sesape yang tak tawu. ^_^


No comments: