Tuesday, December 20, 2011

You was create a PAIN.


Ohh Dammit,
nak tawu kenapa ?
Today is "our" presentation,
OUR are mention to my group members,
arrgghh,  i got the useless members,
u know why??
because they did not have CO-OPERTION,
okee, i wants to ask u , u know right what is cooperation ?
so, why they did not know ?

senang citer mcm  ni laa,
group member aku adalah yang TERBAIK tawu!
cehh,, mcm ape jew.
ade pula aku buat research, karang skrip, atur tugas utk korang sume.
pastu nak bentang same2 laa ehh. boleh blah laa wei. korang bentang tersangkut2, tergagap2 , tak dpat jawab soalan lecturer PADAN MUKA laa aku kirimkan. okee, mungkin korang bernasib baek tadi sebab aku tolong jawabkan soalan lecturer tadi, kalau tak mesti korang dah kene maki dengan dia kan ? korang sendiri kalau boleh tak mahu kene marah dengan lecturer tu kan ? sebb dia kalau marah, fuhhh.. toksah cakap laa wehh, memang berbisa + pedas laa. hummm,, memang muka aku nampak mcm rela je buat sume tu untk korang,kan ? sebab korang tak nampak realitinya aku sakit hati, kalau mcm tu baek len kali aku buat presentation sorang.

aku appreciate sangat2 pengorbanan masa korang yang umpama EMAS tu, nak jumpa bukan main susah lagi. macm2 alasan, bile free tak pernah nak bagitawu. 

I wants to thanks to you GUYS because make OUR presentation success. 
Maybe, next time group presentation, i would like to volunteer to do all things,, -_-

inilah product yang aku present tadi. 
 Product's name : M-X glasses (Multi Extra Glasses)
Promotion price : RM499.00
Have multi functions and 3 extra ability, * tetibe nak promote pula kat korang. hhihihi ^_^


muka aku dari mcm nie ^_^ menjadi ini -------->

No comments: