"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, December 18, 2011

Keganasan LELAKI terserlah dalam rumah tangga mereka.

Hari ini nak mengulas lah, boley ?
korang bukan respon pun kalau aku tanya, *sedikit kuciwa. (kecewa)
Tadi aku baca surat khabar, *bangga seketika
cehhh,, kalau boley nak annouce satu dunia yang 'Aku BACA surat khabar hari ni' .
tak payah laa riak sanggatt ILYA woi, itu un nak kecoh-kecoh. (Okee! tertunduk malu)

Dah-dah tak payah nak tacing sgggttt laahh, ILYA woii!.
ehh2, nak bgtawu nie main topic newspaper is 
KEGANASAN RUMAH TANGGA MAKIN SERIUS

Statistik menunjukkan bahawa peningkatan keganasan rumah tangga makin meningkat setiap tahun daripada 433 kes kepada 645 kes, waahhh~ memandai je aku buat statstik sendiri. Dah-dah aku bukan nak citer satu muka surat khabar, nie nk tekankan puncanya adalah sebab LELAKI PANAS BARAN tawu!

eeyyuuuww,, takut sehh tengok lelaki yang bergelar suami menjadi ganas,
memijak isteri, memukul bagaikan boxing laa, 
agrrhh *#$%^*^^ kau ingat bini kau tu binatang kew? kau tu yang binatang tawu,
siyess aku takut dengar kes-kes macam nie,
nie yang aku rase nak letakkan syarat kat bakal suami aku iaitu ;

1. tidak mempunyai sikap panas baran
2. tidak ada keturunan yang panas baran.

hahaha,, gilew je laa aku nie, hummm..
tapi siyes takut aku dengan lelaki ini,
sampai hancur lebur la bini dia kene dera.
aduuhhhh,,, 

p/s : kepada perempuan di luar sana, doa2lah selalu supaya dapat jodoh yang sempurna dan sesuai dengan perangai kite juga. Dua-dua panas bara lagi bagus, baru ade CHEMISTRY. hehe ^_^

No comments: