Wednesday, December 14, 2011

Tentang engKAU.

Ini kisah lama tapi (baru berlalu beberapa hari yg lepas.)
Ini kesah pasal ENGkau tawu!
Kenapa mesti kau baling pensil case tu kat arah aku ?
Kan dah terkena muka aku yang lawa nie,
jatuh aset SDN BHD aku tawu, pasti turun harga hantaran aku nanti.

Pastu tak minta maaf pula tu,
aduhh,, makin geram aku kat ENGkau tawu.
yg buat aku bertambah geram dan benci kat kau adalah sebab
aku baru sedar yang kejadian tu membuatkan aku dah mudah lupa,

contohnya : )
1. Ahli-ahli kelab aku sndiri aku dah lupa.
2. Pelajaran mggu lepas aku dah lupa.

so, agak-agak kritikal tak incident aku nie?

P/s : buat ENGkau yang terasa bersalah atau mungkin kau tak sedar kau bersalah.

Perlu aku mention nama kau kat sini ?
humm,, mungkin tak perlu sebb nanti kau pula yang popular.
aku just bagtawu, ENGkau adalah satu kuliyah dengan aku dan satu matrik pula tu.
hee ^_^





No comments: