Wednesday, December 7, 2011

Hello LK's,
bismillahirrahmanirrah.

"Sekarang ialah Pelajar yang mendapat pointer 3.75-3.99 dalam Modul PERAKAUNAN"
1. Aina .....
2. NUR ILLIYA BT KAMARUZAMAN.

Ya Allah! nama aku tu, TU yang kat atas tu, nampak tak?
(okee, korang mesti tataw nama penuh aku kan? so sekarang korang dah tawu..)
syukur alhamdulillah tersenarai dan tersebut juga nama aku
walaupun bukan dalam senarai 4.0 Flat.

Congrate to me,,
kembang kucup juga laa hati aku lepas dengan nama aku diumumkn,
tapi bagi aku itu belum cukup,
aku nak meraih 4.0 flat tu nnt kat final nanti.
tunggu aku yer MISS 4.0 FLAT.
hee :))

p/s : Buat classmate aku congrate juga,
walauapepun result korang, aku tetap akan bantu dan support korang dari belakang
supaya kita berjaya sama-sama kat Final nanti, OK!





No comments: