"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Thursday, December 15, 2011

Ini kesah REAL, kissing ? eeyuuwww..

Ehem3,
hari ni nak cite benda HOTT punyaa,
tapi embrassing la a.k.a memalukan tawu!

Untuk pembukaan cite,
aku nak tawu laa
orang-orang yang buat perkara terkutuk nie dia sedar ke tidak eh?
agak-agak yere sengaja buat-buat atau tak sedar ke ape.

tade la, kesah yer begini.
ade sepasang kekasih nie (alah baru kapel bukan suami isteri, belum tentu tu jodoh korang)
boley pula buat AKSI terbaek la, iaitu KISSING.
eeyyuuwww...
tolong laa wehh,
pastu buat kat bilik ilmu pula tu iaitu kelas pembelajaran.
ape kejadah korang buat tu,
dapat kepuasan ?
memang la bagi laki puas, yg pompuan tu, tak terasa malu kew?
tak terasa maruah tu dah tercemar kew.
hummm,, ape nak jadi korang nie.
insaf lawaleh!  buat muka selamber pula tu bile org tengok.

p/s : buat pelajar tersebut sila kembali ke jalan raya (selamat sikit byk kete lalu lalang), jangan lalu laluan yg bengkang-bengkok tu banyak BUAYA tawu! ^_^

No comments: