"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Thursday, December 29, 2011

Part 2; Through Out About myVocation.

Ingat tak yg mlm tu aku smpai Melaka ?
aku nak tnya pukul bape aku sampai ??
hah! lupa.... okee FINE, remind again pukul 1:3o pagi, *take note please. hee :))

nampak gamba nie ----->>



TU..TU... apa dia? tu dia no bilik aku, 0535. saje nak bagitawu.
aku tido kat sini laa mlm tu, Afamosa Resort.
FIVE star beb biliknya,
nyenyak gilew aku tido, sampai buat2 tak mau bangun,
tapi disebbkan kene check in hari esoknya, aku terpaksa bangun juga. waa~

Pukul 12:3o tgh CHECK OUT and lunchh..
sempat amik gambar kat sini jew ---->












wah3,, gilew posing laa aku nie. hak3.
sekali sekala an katakan, bile lagi kan?
oleh itu, secara tak langsung aku promote AFAMOSA Resort untuk korang,
sumpah tak menyesal pegi sana, besttt gilaxxx beb! huhu ^_^
tapi malangnya aku tak pergi  Waterworld Afamosa sbb hujan dowhh,,
tak syok laa tak dpt mandi kan?
hummm,,, terpaksa mengharap pergi di lain hari. ngee~

zzzrrooommmm.. 
aduhhh gilew jem kat Bandaraya Melaka nie, dah laa negerinya kecik dengan kete banyak pula tu.
 hummm,,, sabo je laa dengan keadaan yg sesak nie.

next aku pegi sini -->>




tempat kat atas nie namenye...
apa namanya??
humm,, sebenarnya aku tataw nama specific tempat nie,
aku ley describe yg tmpt nie kat ;
- tengah2 bandar yg kecik
- ade bangunan lama dimana tempat tentera portugis berperang
-ade laluan namanya Jonker Walk.
ade sape2 tawu ape maksud Jonker?
hah! paling penting, tempat nie mcm muzium laa. huhu.
tak sempat nak lama2 kat sini sebabnya hujan tawu!
kesimpulannya, datang kat sini sebb nak berteduh dari hujan jew,
iisshhh3, sediy gilew. sob3.

Pengakhir pada hari ini,
pergi shopping dan melawat kawan ayah.
pastu balik kampung terchenta di
Muar, JOHOR (1jam dari Melaka) *harap maklum. hik3.
esoknya, dah balik kmpk balik pukul 3. balik naek bas tawu!
*saje nak bagitawu yg aku naek bas lagi. hahha.
percutian kali nie di Melaka jew, tak mcm tahun lepas di Johor Bharu.
next year kat mane pula ?
nak tawu tunggu hujung tahun depan yerkk.

No comments: