Saturday, December 31, 2011

Hey, ITs coming again. Hello mR 2o12 !

Hari ini 31.12.2011
s0 ??
itukan tarikh penhujung tahun,
bak kata orang putih 'The date of the END of the year'

tepat pukul 0o:o1 pagi esok
lahirlah sebuah nama yang ngah dan amat dinanti2kan oleh setiap orang iaitu
mR. o1.o1.2o12
Hello, welcome 2012 !!

hummm,,, cepat2 sebelum tengah malam nie, buat azam baru jom..
ececehhh,, azam baru konon. azam lepas dah tertunai ke belum?
jup2, ape azam aku tahun nie ehh, (merujuk pada jam 16:27pm, 31/12/11)
aku rasa aku tak pernah ade azam kot. hik3.
teruk gilew aku nie, tk pernah nak berazam ape kan.

okee2, untuk tahun depan aku terasa nak buat azam nie laa;
^_^ dapatkan result yang cemerlang
^_^ dapat sambung belajar di universiti yang terbaik
^_^ dapat buat simpanan yang ditarget.

hahaha,, agak2 tercapai tak azam aku yang belambak nie,
insyallah boleh kot. ngee~ 
azam kat atas tu sekadar draft dalam list je. hik3.
korang buat laa azam sendiri tawu. jangan tiru2 azam orang pula.

p/s ; nk bagitawu yang tahun nie sambut NEW YEAR di Kolej Matrikulasi Perak, Gopeng di blok Kerian bilik T1.21. alangkah sedihnya sambut bersama buku sahaja. sob3.

Disini bersama mereka-mereka ini;
Lina Abdul Jalil
Nurul Diyanah Md Zaidan
Natasya Azman
Shaika Nur Nadwah

terima kasih korang kerana memeriahkan lagi new year aku.! ahak :__

No comments: