"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Sunday, December 4, 2011

coming sooonn.

aku CUAK,
tawu tak ?
C U A K, cuak..
sebab ?

result pspm dah nak kuar laa
humm,, hari ini pun jantung aku dah dupdapdupdap,
apatah lagi hari Selasa, 6/12/11 ni,
fuhhhh! 'Ya Allah, hanya Engkau je yg tawu betapa resah dan gelisahnya hati aku'

mcm mane kalau aku kene ......
oohhh, STOP liya, insyallah semuanya akan baik2 saje.
wah~ terasa mcm nak demam malam ini, 
aku tak pernah terasa takut mcm ini sekali.
aduhhh..

p/s : kepada budak-budak Matrikulasi, goodluck utk anda semua. Buat roomate dan classmate aku, aku nak bersama korang lagi sampai graduate. okee, Promise yerkk! 

No comments: