Thursday, August 4, 2011

It coming again.

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

hari ini sudah masuk ramadhan ke-4 sudah,
jadi minggu aku balik,
hoho..
ternyata berpuasa di kmpk amatlah terbaek sehh.
sebabnya ade byk hikmah dah kebaikan, 

iaitu :]
1. aku bangun pagi sendiri pukul 5 untuk sahur
2. lepas sahur aku tunggu waktu subuh untuk solat, kebiasaannya aku akan terus tido balik
3. lepas solat, kadang-kadang tak tido sebb nak study, selalunya tido juga. hee.
4. berbuka dengan alar kadar saje sebb makanan tak banyak
5. lepas berbuka terasa sangat nak ke terawih sebb kdg2 malas nak belajar

sebenarnye o.o
aku cuak untuk result UPS nie,
aduhhh...konon balik nie nak release tension dengan enjoy
tapi still tak ley lari dari memikirkan result yg bakal keluar nanti.
sumpah aku takut sehhhh ! !


WHO SAYS ?

I wouldn't wanna be anybody else.
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

No comments: