"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Saturday, August 20, 2011

Fasting moorey.

I'm coming HOME !
okee, permulaan cite.
nak habaq nie yang aku cuti 2 minggu,
so, ade sape2 yg jeles?
hoho ^_^

humm,, nak cite pasal berpuasa di matrik.
best laa juga sebenarnye,
sebbnya, sahur just biskut kering dan berbuka nasi tomato atau nasi ayam.
save elaun untuk bulan pose nie, sehari just budget dalam rm5 je.
tapiiii, :]
pada tarikh keramat iaitu 10.08.2011
aku bersama roomate berbuka di Hotel Syuen, Ipoh.
dengan ini aku menguarkan modal sebanyak rm28.90 untuk satu kepala.
okee, aku bagi laa 5 bintang atas hidangan yang dihidangkan sebbnya malam itu aku makan dengan semaksimum yang mungkin. gilew kenyang tahap gaban kot. malam itu merupakan malam yang aku makan dengan banyak sekali. kalau nak ikut kenyang separuh pinggang pun dah cukup. tetapi oleh kerana terlalu ikut nafsu sangat malam itu, aku pun mengisi pinggang aku dengan sepenuh yang mungkin.
dengan sekilas aku terpandang,,

Denda rm5 setiap 200gram
Jangan Membazir!

cehhh,, siot jew. ni kalau aku tak abis kene bayar,
dompet dah kering, ada habuk jew. hummm,,,
aku pun makan dengan perlahan-lahan untuk abiskan juga makanan yang aku amik tu.
aduhhh,, perut aku memboyot laa hari ini. 
habis makan pergi solat pula tu, 
fuhh!! memang dasat tak terkata laa..

Perut yang telah memaksimum mungkin.



Inilah kami-kami yang suke menCAPUB.

No comments: