"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Saturday, July 23, 2011

i LO ve HP ♥

Selamat Pagi, D U N I A !
Turun bawah, terus ke dapur.
mcm biasa laa tengok menu pagi, rupenyer sarapan pagi ini adalah SDN BHD. 
ohh,, sungguh malas!
ke ruang dan mencapai surat khabar.

budak ini seakan-akan aku. hee :))
selak punya selak, tibe-tibe 
Tajuk menarik pagi ini :
Mentera Sihir.
sebenaryer tajuk tak laa menarik sangat, tetapi yang buatkan aku tertarik ialah gambarnya iaitu..


Harry Potter All Series.
OMG. that's Harry Potter !
ohhh, I'M Loving IT.
tengok tu, baru nampak harry potter atas kertas je, dah mcm kene sampuk.
kalau harry potter tu depan mata berdimensikan 3D, agak-agak mcm mane aku keadaan aku ehh ?
korang nampak, ini makneyer aku peminat fanatik Harry Potter,
semua cerita dia aku dan menonton dan membaca, malangnya episod ending dia belum aku tonton,
just wait for a while, I will watch all the Harry Potter's movie from the early until the end.
Just Wait !
Ada sesetengah yang tak minat harry potter nie aku tengok diorg komen bukan main lancang sekali.
dah tak minat tu sudah laa, tak payah laa komen lebiy-lebiy, gi laa komen cite kegemaran hang tu.
Harry Potter nie dah pecah panggung pun still ade yang tak ley terima,
nak aku buat rumah kau pecah ke baru nak diam kutuk-kutuk cite nie, adoyaii.. manusia manusia.
perangai buruk benor !

Okee, stop it and enough.
p/s : Kepada JK Rowling, sila buat lagi cerita yang lebih fantastic dan magician lagi macam harry potter. sy sentiasa menyokong anda dari belakang.
(macam aku nie kawan baik JK Rowling jew.. hahhahaha.)

2 comments:

cwasyzliana said...

heh..x yah arr bc hewwwy potter uh, bc buku..rindu kamu..balik cuti raya nanti kita jumpa nak? sedih lepas bercerai..heheh

Lia Kama ♥ said...

hahaha,.. insy kite jumpa nnt :)