Saturday, July 23, 2011

Over a day.

L A S T nite !
malam nie, malam last aku berbeloglagi. 
so, aku nak bagitawu mungkin 2 minggu atau 3 minggu, dan kemungkinan 4 minggu lagi aku akan balik dan berblog puas2 lagi untuk edisi PUASA dan RAYA pula. 

wOii ! ! !
Puasa dah dekat, lagi seminggu je lagi. 
Dah ganti kew ? Kalau sudah boley raye awal laa. huhu.
ehhemm,,
okee, aku nak maklumkan yang aku dah abis ganti sejak syawal lepas lagi.
*bangga laa juga sebab tak susah2 nak ganti time ramadhan hampir tibe.

sekarang aku nak bagitawu yang taun nie aku akan berpuasa di matrik.
alamak ! tak bersama family la, 
agak-agak mcm mane puasa aku kat matrik ehh?
macam mane sahur ?
sape nak kejut aku ?
ape sahur aku nanti ?
berbuka ape ?
ada pasar ramadhan ke kat sana ?
best ke puasa kat sana ?

Jadi musykil pula aku pikirkan semua persoalan tu.
humm,, so aku harap puasa kali nie lebih baik dari tahun lepas.

Ohh man,
nextt week je tinggal untuk aku study for get GOOD and BETTER result,
mom, dad, i'm too scared about it.
what i must do it?
mom, dad please pray for me to make easy in examination.
i did not want to make you sad.
" i'm sorry if I'm not a good daughter for both of you! "

I'm think about my miracle.


No comments: