Friday, July 22, 2011

Buddie''sss :)

okee, aku just nak bgatwu yang aku BALIK minggu nie.
sebabnya ?
1. dah cukup dua minggu untuk aku balik.
2. minggu depan UPS (ujian pertengahan semestar), takut gilew gaban melebihi spm dulu kot.
3. dah terasa nak enjoy, asyik mengadap buku 7 hari seminggu, tak lekang dari buku dowh.

cukuplah, nie nak tunjuk kawan-kawan yang berjaya menjadi F.R.I.E.N.D.s aku.
a.k.a my classmate or TUTORmate.

classmate aku yang gilew2 otak mereka.
Meh sini aku story sikit pasal diorang. Majoriti sume dari Perak laa, so diorang membangga2kan sangat negeri Perak mereka yang aman jaya nie. Aku tak bape bangga laa sangat sebab aku asal KL. hehe,, Tapi ade yang dari KL, Kelantan dan Perlis. huh! mula ingat tak ley ngam laa tapi tak ley blah kowt. hahaha. 
okee3, enough Lia! enough!
just nak habaq yang kelas aku nie just ade 8 orang gadis yang comel2 je. sikit an? itu kerana Kelas AKAUN (kata orang laa.) eleh,, ingat budak sains ramai sangat ke? secara faktanya memang ramai pun sampai ade 3 bahagian sains. Ok! budak akaun kalah laa. uweek~ :p
ehh,, apesal budak2 kat atas nie mencapub ? tak de kelas ke? 
ade je kelas tapi amik kesempatan sebelum start kelas, mengambil angin pagi di hujung bangunan untuk berposing. So, factualnya budak A1T4a 'GICAM'

baru wujud hero-hero dalam gamba nie.
Inilah dia lelaki yang ade dalam tutor aku. Just 3 orang je?
ehh,, cukup laa dari takde, maklumlah lelaki kan makin pupus. So, okee laa daripada sesetengah tutor tu sorang je lelakinya. humm,,, mesti kene buli dengan heroin kan.agak-agak nya?  heee..
Aku dah tunjuk budak lelaki kelas aku. So nak kene memperkenalkan ke? 
opppsss!...maaf . kenalkan budak-budak laki kelas aku bukan tujuan aku nak tulis blog nie,,
Nak bagitawu nie, baju kaler hijau nie laa baju "kebanggaan" matrik aku. fuhh! dah laa besar kedabak bagi yang tak de saiz tu, nampak macam pakai baju pinjam pun ade. HOHO.

next, next pic.

Ini gabungan kelas tutoran T4a & T4b.
Hah! kan dah ramai jadinya bile berrrrrgabunggggggg...Amacm ? ramai tak ? still sikit tak macam biasa kan? ini kerana ade yang tak de dalam gambaq, adoyai... gatai laa diorang tak nak join photoshot bersama. huh! GEDIXss laa beb! bile lagi nak dapat same-same dalam gambar. huhu. siap FORMAL gitu, nampak SEMART kowttt... kisah ape kalau tudung tak lawa ke, tersenget ke, tersalah pakai tudung ke, tak pakai baju febret ke, adoyai koranggggg.. SPORTING laa beb! terlebiy posing sudah, orang bukan nak tengok pakaian pun. Pernah ke orang tengok gambo then komen mcm nie :

"ehh,,budak nie kalau pakai tudung ade manik-manik kat tepi mesti match dengan baju dia"
"kain dia kalau ade corak ke bunga ke mesti lawa sikit dengan kot kan plain"
"kalau budak nie pakai tudung bawal je kan cantik, nie pakai shawl then mengerbang-ngerbang mcm ular tedung"
Mcm aku pula yang komen. hahahha.. ini just ape yang aku tengok gelagat kawan-kawan aku laa.
aperpun OUR FRIENDSHIP NEVER LASTING.

No comments: