Thursday, April 14, 2011

Ssss.. ^_-

Staf Celcom !
Jom buka diari untuk hari semalam bersamaan 10 Jamadilawal 1432. ^_-

Pagi-pagi dah bangun sebab teringat jemputan dari Qayyum Shaari, 
undangan perkahwinan di Teluk Batik. (Aku cakap mcm tu sebab aku dapat mesej FUTURE WIFE dia) haha. gilaxx jew kan =.=
okee, berhenti merepek wahai si kerepek.

Perjalanan kami dimulakan dengan bismillah dan doa menaiki kenderaan Kak Farah.
brrooommm...
dasat kot bunyi kete dia, mmg smart laa.
jom jalan-jalan cari bbq di Teluk Batik.
sampai kat TB je mcm hampeh jee,
tade orang pun, yang ade just khemah yg berdiri dengn teguhnya.
cehhh,,
buang masa la, jom meracing ke Marina pula.

snap time gurlzz!!


siyes kite same tinggi?

mane si photographer?

syg,, sekejap laa i tengah snap nie.

lambat pula Pak Cik Nelayan nak bg kami ikan nie.

wei, pandang kamera laa..


opppss!
TIMES-out,
supervisor datang nak jemput kami balik pergi keje.
alahai,, baek pula supervisor aku hari ni tetibe nak jemput pergi kerja.
ahak =,= padahal supervisor aku datang nak membebel sebb masuk kerja lambat.
waa~ cepat2 make up + makan + lap peluh je (tak sempat nk mandi utk kali kedua) untuk terbang ke Blue Cube.

Aku orang pertama sampai kat Blue Cube (tengah bangga nie sebb puji diri sendiri) cehh..
alamak! si Puteri Plastik telah menunggu kat BC sebab aku buka lambat,
aku laa orangnya yang pengang kunci hari itu pastu datang lambat pula,
bagus laa tu kan. = ='
arrggghhh.. aku peduli ape dengan Plastik tu, aku buka kedai then aku blah terus ke Pernama.
malas nak tengok muka dia lama2, buat tambah dosa aku je.
HAHA. padan muka kau sorang2 pagi tu, staff yang len dtg lambat lagi sebb ade walimatul urus makan-makan pagi tu.

p/s :) hey korang Staf celcom, jangan tanya aku siapa Si PUTERI PLASTIK tu. faham-faham sendiri laa.


orite! 
tutup diari untuk hari ni. Korang,, jom laa pergi walimatul urus di mane2 lagi untuk snap lagi. ahak ^_^

No comments: