Monday, April 18, 2011

I'm driver now.

NOW! I'm driver.
 Ahak =.=
Lesen P dalam tangan sehhh..

pagi-pagi bangun awal tak rancang ape-ape pun.
hee. ^_^
Terdetik hati pagi ni nak serang Growth Plus untuk mempertahankan lesen P aku tanpa sebarang pengeluaran wang, huh.
selesai juga sebab aku amik lesen dengan senang hati.
depan Growth Plus juga aku jerit.
"Shittt laa Apek gilew ....." 
menyusahkan aku je selama ni = ='

hahaha,,
okee3, tutup kesah pagi,
jom ke kesah petang pula.

Jalan-jalan naek kereta,
beli P berukuran jpj,
tampal P di depan dan belakang cermin kereta.

Berjalan ke :)
Tesco, Giant, Bilion.

First time bawak kete mesti ade satu incident kan?
nak tawu ape incident aku?
selalunya mesti orang terlanggar ape2 kan?
kesah aku len sikit,
aku nak reverse dari keluar parking tetibe kereta gerak ke depan
dan akhirnya,,,
tayar kereta masuk longkang.
HAHAHAHA.
sumpah aku gelak sorang2 kat tepi kereta tu sementara tunggu superhero datang membantu,
waa~ naseb tayar yang sangkut,
kalau satu kereta sangkut
sure aku tak ley bawak kereta dah,
ahak ^_^

SAYA SUKA MANUAL. JADI AUTO BELUM SUKA LAGI.

saya nak kereta ni,. tapi nak lagi comel dari ni boley?

No comments: