"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Wednesday, April 13, 2011

McD time.

12.04.2011
off pula!

Mac Donald time laa.
Untuk belanja mamat-mamat ini iaitu :)

Nil Habib :)
Al-Aly Alwan :)
dan tak lupa juga pada ;p
Fiza Yusof :)
Poyo je kan muka mamat-mamat kat atas nie?
haha =.=

Memang pun, so muka-muka inilah yang aku belanja.
sorang je satu set, 
satu set je dah dekat rm10 ++
tapi naseb bek mintak set Mcd,
kalau diorang mintak bucket KFC
tak ke mampus aku nanti. 
ahak ^_^

Hari tu je duet aku abis dalam rmXX sekelip mata,
wow! dasat gilew aku belanja diorang.
tu baru dua orang, kalau sepuluh orang
macam mane ehh??

okee3, stop about them.
Pastu aku lepak dengan super darling aku pula :)

Nurul Syazliana
Aqilah Najwa
Najihasuhada
Khairun Nur Afiqah

Gempak McD tu dengan riuh kecoh kami. 
hee ^_-

I like the date!  

No comments: