Tuesday, April 5, 2011

ELMO ♥

 05.04.2011
I'm OFF again!

weyhh,, aku dah terlambat nak pergi test JPJ buat kali kedua setelah gagal dengan jayanya pada kali pertama. It's okee! yang penting kali nie aku yakin nak gi test lagi sekali. Qaqa dah tunggu kat bawah untuk amik test bersama. Sumpah gugup aku semasa tunggu giliran aku orang pertama wei!!! tapi sesi kedua rupanya, hampeh jew... Penat laa juga tunggu, ingat sesi kedua nie petang, tapi kul 10.30 pg aku test sebab nak cepat.
Jpj kali nie agak kachak dan serius juga aku tengok, dalam hati aku kata ,"macam fail lagi jew".. hoho. Andaian aku palsu semata-mata. Time aku test, boleh pula jpj kat sebelah tu maen mesej then gelak-gelak, terkedu aku tengok. Pastu boley lagi call kawan jpj yang len. Bukan nak tengok cara aku memandu, padahal sikit lagi aku nak langgar kete test yang lain, tapi naseb bek dia tak nmpak. Kalau tak, secara rasminya aku GAGAL lagi.
okee2,, ape2 hal terima kasih kepada jpj itu, hummm...namenye aku dah lupa.
thankz juga kepada jpj yang lepas iaitu MOHD FITRI, aku ingat name dia sebab dia bagi kegagalan kat aku. cissss...
Dengan ini saya LULUS test jpj dengan markah :) 19/20. sukenye ____________ .

L saya sudah,, sekarang P bakal dilekatkan pada kereta. hoho ^_^

Tutup citer pagi, cube cite..cube citer.. cerita petang pula. +_-

Ahak =.=
gembiranya kerana Geng Celcom melapor diri untuk hangout bersama :)

Jom berkumpul dulu di rumah Ratu Lilin pada pukul 3 ptg,
mcm biasa dia si Ratu mesti tak siap lagi,
sebagai umpan, si Ratu ni menyediakan hidangan ringan,
tapi aku tak layan sangat sebab aku nak cepat2 keluar dari rumah si Ratu kerana si Ratu bela nyamuk halimunan,
Pukul 4.05 ptg baru si Ratu nie siap bersolek dan kami bersedia untuk bergerak.
walawehhh...
lambat dari perancangan, patut pukul 4 dah gerak. It's okee just lewat beberapa minit dan saat jew.

Brooommmm,,,
merempit sampai ke Lumut,
ADV 5108
AGV xxxx
inilah motor-motor yang diWANTED kerana merempit 120km/j + +..
fuhhh,, meremang bulu roma aku naek motor dengan diorang
tapi,,
syok gilaxx... feel gitu.

okee2, ENOUGH! ENOUGH!
sekarang sudah sampai Lumut,
mau candit gitu,,

buat TIMER bha, cantik juga.
Dah 5 tahun tak maen benda nie. Ni kire lepaskan gian. hee.

Echa bile pula ko pegang kamera nie?
Okee,, jom merempit ke Marina pula..
Broommm..........

Time nie Marina tak dak orang, so candit puas2 laa.

Geng ELMO <3
Sudah-sudah laa tu amik pix,
dah banyak pix dah nie.
Jom balik !
 hehehehe.
wah~
sumpah sukenye ______________ .
dah enjoy our day.
chop2,
Geng ELMO,
bile nak hangout lagi??
gaji akan masyuk tak lame lagi.
hehe ^_^

No comments: