Saturday, April 2, 2011

Picnic time! ♥

I'm OFF DAY today!
humm,,
hari ini abang same kakak aku balik,
ahak =.=
seronok tak terkata Walaweh!
hoho.

broomm,....brroommm,...
kereta Persona kaler hitam bernombor kenderaan :)
BKG 5885
BKV 5885
tapi.
yang tak balik just 
AGA 5885
(terpakse tulis guna tulisan yg small sedikit untuk num plat nie sebab nanti ade yang tacing beb!)

Hoooreyyy!!
Jom kite berpiknik,
ahak ^_^
main-main air, mak aiihh,, dalam gilew air sebab tengah musim air pasang,
baru cecah ke dalam air 5meter dari tepian pandai, 
tapi dalamnya membuatkan aku boley lemas.
Dah laa pasir jenis senang mendap dan berselut,
gilew sumpah aku ley mati lemas laa woi.
aku mane pandai berenang beb,
tambah pula tak cukup tinggi.
Aduuhhh,, Bencinyerr ______________ .

Yang peace nie sume family aku. Ape kejadah ntah buat peace. hoho :)
Kak Long, Kak Intan, Eam. :D
Korang nampak gambar atas nie?
Nama benda alah yang diorang naek nie apa ehh?
humm,,
ape2 lah name dia,
aku just nak bagtawu nie yang naek benda nie memang seram kowtt..
tu pasal aku tak naek,
aku tengok sume yang naek mesti terjerit-jerit melalak-lalak laa
sampai terjatuh pula tu, ada yang terselamat tak jatuh.

adik aku naek benda nie sampai terjatuh kat tengah laut,
sempat lagi dia cakap mcm gini ; )
"woiii.. jangan tinggalkan aku"
sumpah nak tergelak aku dengar akak ipar aku cite time kat tengah laut tu.
HAHAHAHHAHAH =D
gelak guling-guling aku.

okee, stop it!

Bencinyee ____________ . Tak cukup ahli. 
Family First. LOVE them. 

No comments: