Tuesday, March 29, 2011

You are 19th.

Suprisseee!!
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Farah,
Happy Bithday to you.

Ahak =.= dah 19 tahun anda pada hari semalam.
Dah tua setahun anda dari saya. 
sukenye______ . HAHA :))

Enough! Enough! nak buka story nie.

Pagi-pagi pukul 10.30pg, mcm biasa buka kedai. Then, buka laa ape yang patut termasuk laa buka Facebook kewajiban setiap insan. cewahh,, gile-gile je ayat aku nie. hoho. Yang Kak Farah pula masuk keje buat2 biasa je,bukan nak bagi petanda, buat muka happy ke. Aku berFacebooking, tibe-tibe terlihat :)

Nur Farahana Sazali's Birthday.
TODAY?

Ohh, besday Kak Farah ke. Terus aku menjerit ke arah Kak Farah. "Kak Farah! Happy Birthday!". hoho. Hai, patutlah muka besday girl tersenyum berseri-seri. 
Pukul 5ptg, aku dan Kak Ain merancang nak beli kek kat kedai sebelah jew. Ahak =.= then, nak buat suprise dari pintu belakang sebab tengok Kak Farah macam bad mood semacam je, tu yang nak happykan dia. So, inilah kek yang dipilih atas sumbangan dari aku, Kak Ain dan Fiza.

Chocolate Moist Cake =.= delicious kowt.

Jeng..jeng..jeng..
Tiup lilinnya
Tiup lilinnya
Tiup lilinnya sampai mati,

tetapi

angin yang matikan lilin itu,
okee-okee, one more time. 
tiup lilin lagi. ahak ^_^

Inilah dia si Besday Girl.
Staf-staf yang ada.
Kak Ain dan Fiza yang berlebiy gembira!
Aduh,, gelek gaya dangdut sehh. hoho :)
Kepada Kak Farah :)
semoga dipanjangkan umur.
semoga dimurahkan rezeki supaya dapat belanja kiteorg dengan mudah. ahak =.=
semoga diberkati hidup didunia dan diakhirat.

Kepada yang tiada iaitu :)
Kak Gaya dan Kak Yana
hehe.
sorry kerana anda tidak dapat menyambut bersama tetapi kami tetap simpankan kek untuk anda walaupun korang tak sudi nak rase.
sob3, kecewanya =(
ohh, sungguh tacingna.
waaa~

okee3, enough! enough!
tutup story.
~the end~

No comments: