Wednesday, March 30, 2011

Lagi, lagi dan lagi.

Argghh Sudahh... 
Hari ni masuk Pernama lagi dengan Kak Nisa je?
humm,, mane ley masuk ramai2 sebab sape nak anta. 
Kak Nisa pun bawak motor je,
kalau penunggang nye sampai dua orang nak campak mane sehh. 
huhu ^_^
"takpe2, minggu depan kite nek kete pula"
Kak Nisa yang kata. 
Kete baru laa tu, hehe =.=
suke suke suke, guling guling guling.
ehhh.. Enough, enough, stop it!
tadi kata tak suke kan, nie pesal nak suke pula nie?? humm.,..

Okee2, pembuka bicara laaa.
Kat dalam Pernama nie tak ramai orang.
Conclusionnya, tak banyak customer laaa! 
itu pun nak bagtawu lagi,.
kalau tak dak custemor, tak dak form, tak dak laa komisen sehh.
walawehh..

Ehh,, tadi aku jumpa Kak Long (sepupu aku punya kakak tiri)
humm,, dengan kawan-kawan dia. 
aku tawu korang sume tak kenal, 
saje nak story mory je nie.
heee~
actually,,
dia bersama dua orang kawannya menumpang duduk kat umah aku selama 5 minggu atas dasar nak practical kat HAT (Hospital Angkatan Tentera)
argghhh,, suke gilew laa wehh.
bb ade juga orang yang nak menghuni di rumah aku yang besarr tu.
ada diorang terase laa ramai sikit.
tetapi,,
same je laa wei,
bb aku keje, balik keje dah kul 10 malam.
diorang sume dah tido, huuuhu.
zzzZZZzzzzZ !!

hah! Inilah Kak Long tu. Tapi tataw ape motif dia bergambar macam nie. Tapi smart kan?

aku nak mengakhiri karangan aku kali ni dah laa.
cite panjang-panjang pun bukan korang kenal pun orang yang aku cite nie.
Ahak =='

Salam Muhibah!
 



No comments: