"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Tuesday, March 1, 2011

Sickness =.=

28.02.11 (tarikh akhir bagi bulan dua)

Aku bangun pagi tu, badan aku panas gilew. kepala dah mula pening yang teramat laa. aku nak bangun pun rasa tak larat, tapi sebab pikir aku nak keje, aku un bangun mcm biasa. 
Pergi keje tetap nak pegi, tengok betapa degilnya aku ni. nak juga pegi keje walaupun dah demam + sakit kepala yang gile2 nie.

Blue Cube, 
aku dah terbaring kat atas kerusi sbb tak larat. Harini memang turn kene masuk Pernama tapi terpaksa masuk lambat sebab tunggu Qaqa. Aduhh! gila perot rasenyer nak kene tunggu dia datang kul 12. humm,, yang Echa pula suruh aku balik, aku memang tak nak balik. Aku jenis nak kerja juga walaupun sakit. Aku tak suka laa dok umah nie.

Pernama,
Hah! lagi dasat kat Pernama, aku datang2 terus baring atas meja. Tapi tak selesa gilaa laa, lagi sakit kepala aku. mcm terkena hentakan yang hebat dan gegaran gempa bumi. Abang Shah dah risau sangat, dia kata kalau tak larat sangat balik je laa. Aku still tak nak balik bb rase macam manyusahkan Abang Shah pula, dah laa baru masuk kan, takkan nak balik pula. Aku pun kuatkan diri tetap nak keje. Kat situ ada tempat yang tersorok, then aku pun tido kat tempat tu. Kalau customer perasan aku kat situ memang malu laa. Tapi kebanyakannya tak pasan pun. Sampaikan ada sorang adik nie siap melekat lagi kat cermin tu sebab nak tengok ada orang ke tak. Aku dah gelak2 je tengok adik tu. 

Lepas telan panadol 2 biji, aku dah kembali normal dengan suhu badan yang telah menurun, tapi pening kepala tetap ada. Pukul 7 Abang Shah datang nak amik kiteorang balik, awal pula harini. Pelik pula sebab selalu pukul 8 keatas baru datang amik. Humm,,, takpalah. Balik dari Pernama, kiteorang singgah Marina lagi. hahaha,, cantik kot Marina di waktu malam,.apa lagi bergamba laa kami dengan posing mautnya. huhu,, demam aku terus kebah dan aku kembali sihat laa. Aku nie jenis demam tak sampai sehari dan jarang sekali demam,.

No comments: