Saturday, February 26, 2011

woohooooo !

woaw!
hari ini last latihan kereta,
pejam celik pejam celik rupanya dah nak test jpj 8.3.2011 ni.
aduhh,, takut un ada, happy un ada guk bb ley dpt P cepat2 then ley driff gilaa-gilaa nanti.
hahaha,,

First time aku latihan,
fuhhh,, beristifar byk2 seehhh kalau nak tawu,
gementar gilaaa laa aku time tu,
mana tak yer, first time ni aku bwk kete,
tah apa jadi kalau aku bwk dengan tiada kemahiran memandu pula tu.

Dah bawak kereta ni,,
hahahhaha,,
pastu bukan men laju lagi aku bawak lebiy 60km/j pula tu,.
pak cik sebelah aku terkejut gilax laa,
kata je tak pernah pegang kete apatah lagi bawak kete,
tapi aku memandu mcm dah pro je.
hehe, =))

Sekarang aku dah tak sabar nak bawak kete sendiri,
buat sementara waktu nie aku pinjam kete parents dulu laa,,
nanti2 baru pakai kete sendiri.

No comments: