Sunday, March 6, 2011

I'm O F F ♥

Secara rasminya hari ini aku OFF DAY! okee.
so, aku tak keje laa.
malah aku pergi berenjoy dengan abang dan adik aku.

Pagi2 seawal 9.30 aku bangun, awal ka? huh! kira awal laa nie sebb dah janji nak layan Bowling kat Pernama tu. datang2 je,abang aku dah terjerit I'm the first person, baru datang belum masuk lagi sekali masuk dah ade ramai budak2 sekolah dari SMK Bagan Datok, hahaha. tergelak besar aku sehh. Game ni aku yang bayar kalo nak tawu, sebab dah kata nak belanja kan. Disebabkan aku belanja, maka dapat bermain sebanyak 3 game sahaja sebab, 3 X 10 hanyunan = 30 kali bermain. hehehe. Pada mulanya, aku di tangga yang terbawah daripada 3orang, kire corot laa tu. tetapi di ambang game aku bermain dengan bersungguh-sungguh dah akhirnya di round yang terakhir aku menjuarai game pada hari ini. huhu. best gilaxxxx tak terkata laa. 

Next rounnding, pergi ke The Store cari seluar abang aku. Nak seluar putih katanya nak bergaya di malam dinner nanti dengan baju kemeja yang dia dah beli. humm,, tapi nak seluar jenis jean. Sume kaler masuk kalo seluar slack, tapi dia nak jean juga. so yang ada kaler putih je laa,, duit dalam dompet dia just ada dalam rm50 kebawah, dengan muka simpati aku pun belanja dia lagi dengan menambah beberapa keping not rm10 untuk mencukupkan harga seluar jean putih itu yang berharga rm 89.00 selepas diskuan 20%. kalau tak diskaun tu, memang mati laa aku nak tolong bayarkan. ntah2 tak jadi nak amik jean tu. huhu. Aku pula ternampak seluar jean yang dah lama aku memang nak beli, kebetulan duit kocek pun ade laa juga, beli laa sepasang, harge dalam rm119.00 tetapi ada diskaun laa. after lest menjadi rmXX.99 ?? ahahak. aku dah aim nak beli baju tu tapi nanti2 laa sebab tak cukup bajet dah.

Malam pula aku saje2 nak jalan2 lagi,, malam tu aku pegi Giant dan Tesco. Memang niat nak gi Tesco sebab nak melawat staff2 di sana, malangnya tak ramai yang shiff malam. huhu. Tadi dapat jumpa Kak Shima, Mat, Acik, Syawal dan Kak Iera jee,.. huhu, tape laa yang penting aku dah melawat diorang. Bile pula diorang nak melawat aku ehh,,Am je sorang yang sudi datang kat Biliyen tu (loghat Acik,) hahaha. Rindu gilerr laa kat korang wahai staff tesco! Nanti aku datang lagi yer tapi tataw bile. hee~

Hah! sekarang aku dah mula gila balik kat Korean, sebab aku dapat banyak cite Korea yang best2 ;) Boys Over Flower, Dream High, Playfull Kiss, Single Papa,, hee. Tapi bile aku nak tengok sume cite nie. argghhhh!!! Give me time please!

Live without enjoy = ??

No comments: