"Every secret of a writer's soul, every experience of his life, every quality of his mind, is written large in his works"

Friday, March 25, 2011

Pernama Lagi. Bencinyer_____ .

Arrgghhh...
Ini kali pertama untuk minggu nie aku masuk ke Pernama setelah sekian lama aku tak masuk jaga kat sini.
Kali terakhir aku masuk Pernama dengan Abg Shahrul laa. waa~ bile diingatkan balik, rindu pula aku dengan supervisor aku ni. Terbayang pula waktu-waktu dia ajak jalan-jalan ke Lumut dan Marina sebelum masuk keje di Pernama. Rindu plus-plus pula kat kawan sekerja aku iaitu Qaqa dan Echa. Hai , blie diorang nak datang jenguk dan belanja aku nie. ahhaa =.=  humm,, yang aku nie pula nak kerja sampai bile? Aku masih tak puas lagi dengan gaji yang aku dapat sebabnya dua bulan aku kerja, komisen aku tak pernah dapat sebab tak dapat capai target yang dia nak. huh! sia-sia saje,kalau aku tawu aku tak jual sume tu. Tapi kali ni aku berhasrat nak juga dapat komisen, setakat hari ini aku dah capai target. wow~ tak sabar gilew nak dapat duet komisen tapi lambat pula duit komisen nak dapat. Tak pe2 yang penting gaji dapat dulu. ahak :) sukenyeee_______  tetibe teringin pula nak guna ayat Qaqa nie. huuhu.

Ehh,, berpatah balik kat Pernama. Aku sebenarnya benci gilew laa nak masuk Pernama ni sebab banyak gilew protokol yang kene ikut. Ini kali pertama aku masuk Pernama naik motor dengan Fiza. Nak masuk pun kene amik pas, dah tu pula kene tulis kat buku pula seperti butiran di bawah :)

Number pas : 00001
Nama pelawat : xxxxx
Number IC : xxxxx
Number kenderaan : xxxxx
Jenis kenderaan : xxxxx
Warna kenderaan : xxxxx

Kalau sepuluh orang tumpang satu motor tu, jadinya kesepuluh-puluh orang tu nama kene tulis, dah laa banyak then kene tulis benda yang sama berkali-kali pula tu. Buat lenguh je tangan dan jari-jari aku. Humm,, yang tak ley blah yer, abang2 yang jaga kat kaunter tu, adoii.. sempat pula nak bertanya nama. Huh! buat je laa keje tu,, 

Kesimpulannya, aku bencinyerrr ______ nak masuk Pangkalan TLDM nie.

I'm written in Across Telecomunication Celcom at Pernama, TLDM. SO?


No comments: