Friday, March 25, 2011

Happy on date 25th.♥

Thankz to My Dad!

Firstly, 
I'm too happy because kereta Honday CITY, AHM 5885 sudah berada di perkarangan rumah.
Ahak =.= 
teruja tak terkira laa sebab sekarang di halaman rumah sudah ade tiga biji kereta Honda,
bile-bile masa sahaja aku boleh pilih yang mane satu kereta yang nak digunakan.

Secondly,
I'm soo much happy because my parents celebrate me with my result.
walaupun result aku tak gempak dan tak seberapa hebat tetapi ayah aku tetap nak mengembiarakn hati aku dengan belanja PIZZA HUT setelah beberapa bulan tak makan pizza.
Actually, aku tak suke pun pizza nie, tapi terpaksa laa enjoy with my family untuk memeriahkan lagi suasana.
Anyway, your way always made me happy. 
Aku sangat menghargai segala pengorbanan mu dan aku akan balas jasamu suatu hari nanti. 


I want this day come again in my life! 

No comments: