Thursday, March 31, 2011

Morning SMILE Evening SMILE =.=

7.30 pagi !
snooze! snooze!
ehh,, cukuplah laa Snoooze tu,
aku dah bangun laa,
dah siap juga nie nak pegi jogging kat stadium.

wah~ excited yang teramat pula nak jog setelah sekian lama aku tinggalkan bidang nie.
Pin..Pin...
hah! tu mesti minah rempit a.k.a Fiza Yusof dah smpai kat perkarangan umah aku.
yeyehh.. ade transport. yahoo..

Selain tu, ade juga kawan sepagi aku jog iaitu :)
Kim Oh Ummi


sukenye_______ . 

Rumput stadium panjang gilew. Ahak =.=

Boyfriend baru Ummi, Ahamad a.k.a AHM.

Di penghujung jalan.
okee, tutup story di pagi hari. 

Petang,,
 aku dengan minah rempit lagi gi keluar rehat tepat jam menujukkan
Pukul 4.10 ptg
macam biasa balik rumah aku laa,
rumah aku nie dah jadi rumah kedua bagi Fiza,
so, dia pun dah buat rumah aku macam rumah dia laa,
tapi keluarga kiteorang tetap berbeza,
okee!

Jadi, dia telah disahkan untuk mempunyai rumah kedua kerana :)

PERTAMA : Dia boley solat kat bilik aku yang teramat kemas mcm bilik dia nie, so tiada perbezaan antara bilik kami. HAHA ^_^
KEDUA : Dia juga dapat makan LUNCH secara percume termasuk bil air basuh tangan sebelum makan.
KETIGA : Jimat duit minyak motor dia kalau balik rumah aku sebab dekat yang teramat tak sampai 10 minit pasti dah kat dalam bilik aku.
KEEMPAT : Dia tak payah nak bayar ape2 sewa atau bil air sembahyang ke ape.

enough!enough! AGAIN?

humm,,
Pukul 6.10 ptg
baru sampai ke Blue Cube balik,
walaupun kuar selama 2jam, naseb bek terdetik hati nak balik ke BC tawu,
kalau tak ingat keje mesti merayau lebih lama lagi,

Kami lambat kerana :)
brrooommmmmm....
ke Giant, beli barang FIZA dan membuat survey tuk hujung bulan.
ke Tesco, survey lagi disambil itu melawat staf-staf Tesco yang dirindui.

Just this for today. So, let's see what happen for tommorow.
I want to use Kak Ain's trademark.
You SMILE I SMILE *-*

No comments: