Monday, March 7, 2011

Bad Day.

waloweh,,! Hari ni On Duty balik,,
ingat datang awal ada laa mood sikit hari ini tetapi pagi-pagi dah kene perli + bebel dengan Abang Shah,
ada je yang tak kene hari-hari. humm,, kali ni sebab seorang staff cuti dengan secara tibe-tibe, akibatnya tak dak sape nak masuk Pernama. Abang Shah tanya sape nak masuk dalam, masing-masing diam kot sebab tak suke laa aku nak masuk. Last-last Abang Shah marah sebab tak dak orang nak jawab, so dia masuk sorang-seorang dengan merajuknya.

Humm,, hari ini sumpah aku tak dak mood gilerr. Aku tetibe buat hal sendiri, sedangkan nak senyum pun susah,inikan pula nak bersembang pun tak nak. Ntah laa kenapa aku harini, orang cakap dengan aku macam cakap dengan tunggul je. Kesian korang semua.

Esok pula nak test JPJ, macam mane nie?? Aku takut tak pas je, tapi aku harap aku pas laa. Amin. Ehh,, aku dah mula buat hal laa nie dengan mood yang tak dak nie. Lagi satu aku tengah pikir nie, bile aku nak berhenti keje ehh? Bile dipikirkan balik aku rase mcm tak nak berhenti pula sebab nak cari duet laa wehhh!! Boley shopping puas-puas kalau ade duet sendiri. huhu,, aku nie salah seorang makhluk yang suke bershopping. hee. 

Kenapa aku rase tak sabar nak amik cuti untuk balik Johor ehh?? hhahhaa,, mungkin sebab tak sabar nak jumpa sedara or mungkin sebab dah lama aku tak jalan-jalan kot. Ahak =.= aku suke jalan-jalan. Tapi kan aku rase maybe time aku cuti, mood aku still tak dak kot. humm,, mcm mane nie,.okeeelah, I have to end my story. Tata =.=