Wednesday, March 23, 2011

Finally,

Gilew larhh,,
memang mati aku kene sound direct + ceramah free dari ayah aku.
inilah keputusan yang termampu aku buat selama 5tahun aku belajar kat sekolah menengah nie. 
maaf kepada kedua ibu bapa aku kalau agak mengecewakan mereka.
ini sahaja yang aku dapat bagi kat mereka.
insyallah,
aku akan bagi berita yang lebih gembira pada masa akan datang.
aku berjanji suatu hari nanti mama dan ayah pasti bangga.

Ohh,,
aku target subjek sc aku lebih dari subjek akaun
rupanya akaun aku lagi hebat dari sc.
pelik juga, sebb soalan akaun mmg susah gilew nak mati laa.
sampai aku target sekadar nak lulus je laa.

humm,,
akhirnya aku dapat keputusan mcm nie :)

PRINSIP PERAKAUNAN , B+
BAHASA INGGERIS , B

LCCI LEVEL , 2
1119 , 6C

dengan result di atas ni, aku layak untuk mendapat sijil LCCI level 2 Book-keeping and Accounts.
Semoga impian aku kali ini tercapai, Amin.

OffStory ^_^

No comments: