Friday, March 18, 2011

Great Supervisor !

Alamaak!
Rasenya sudah nak dekat seminggu Supervisor aku berhenti, tapi aku tak buat lagi cerita tentang mereka. okeelah.. mari aku memperkenalkan korang dengan supervisor di kerja. 


Yang berkaca mata itu adalah :)

Shahrul Efendi bin Zainol.
Berusia 2x...tut dirahsiakan atas permintaan nya.
Status masih bujang katanya, tetapi sudah berpunya.

Yang di bawah tu pula adalah :)

En. Mohd Amynuddin 
Berusia dalam lingkungan 23 tahun.
Sudah berumah tangga bersama seorang cahaya mata yang comel, Zahirah.
Resign kerana mempunyai kerjaya sendiri,

Permulaan cerita aku kenal dengan abang-abang hensem di atas tu seperti begini.

Tanggal 19.1.2011, aku berjumpa dengan si Abg Amy ni untuk mintk keje. Dengan muka tak malu, aku pergi je lahh. Padahal aku tak kenal langsung sape Abg Amy tu, hummm...aku pergi je ke Blue Cube tu dan cari Abg Amy tu. First in the time aku nmpk dia, bagaikan tidak percaya yang itu adalah dia KERANA dia begitu hensem sekali ! hahahahhaa. okee3, berbalik cerita. Sekelip mata sahaja aku diterima kerja kat situ tetapi di cawangan Tesco laa. 

Tibe-tibe..

Ada seorang abang nie pula menyampuk pula urusan aku dengan Abg Amy iaitu Abg Shah laa.
Dari situlah aku start kenal dengan mereka-meraka itu.

Abg Amy dan Abg Shah sangat sporting, tapi I LOIKE bebeh!
Walaupun mulut Abg Shah tiada insuran bulanan tetapi dia sangat COOL.
Abg Shah pernah bawak kami jalan-jalan walaupun tengah waktu kerja dan salah disisi undang-undang sebab dia sekepala GILEW dengan kami. ahak =.=

Ini adalah sebahagian kerja-kerja Abg Shah membawa kami jalan-jalan :)









No comments: