Thursday, March 10, 2011

=,=

10.03.2011, apa yang best nya hari ini?

Bosan gilew hari ini masuk keje, macam biasalah datang tak buat apa-apa laahh.
Tapi hari ini aku dapat pelanggang yang istimewa sangat, excited juga laa bile dia ingat aku lagi. Ahak =,=

Siapakah dia ? ?
Dia adalah En Ismail bin Abdul Karim, iaitu cikgu sekolah rendah aku dulu. Wahh! terharu gilew bile dia still ingat aku lagi. Qaqa pun excited juga sebab dia still ingat Qaqa lagi. Kat sekolah dulu dialah cikgu yang paling garang sebab dia Cikgu Disiplin, sape je yang tak takut kat dia. Tengok muka pun sume nak lari. huhu. Tapi cikgu kata, garang ada sebab bukan saje-saje nak buat muka garang., huhu. Btoi tu cikgu! 

Akhir pesanan dari cikgu tadi :)
"Nanti dapat tawaran kat mane-mane jangan lupa bagitawu yer."

Huhu,, best nyer cikgu nak kami bagi khabar kat dia,.ehh jup-jup.. Aku terpikir juga nak bagitawu macam mane sebab takkan nak pergi ke sekolah kot. Humm,,, ohh lupa pula yang dia beli  num kat kedai kami, so mesti laa boley tahu num dia. Ahak =))
Okee, tutup cerita pasal pelanggang istimewa hari ini.,
.........................................................................................
Hari ini hari Khamis,, 
Dah sebulan lebiy rupanya aku kerja, rase macam sekejap je sebab duit gaji rase macam cepat je dah abis,. hahaha. Bile dah akhir-akhir nak cuti sekolah nie, masing- masing nak berhenti laa pula. Aduh!! Macam mane nie karang aku tak dak kawan nak keje. humm,, aku pula dilema samaada nak berhenti sekarang atau berhenti hujung bulan tiga nie? Fiza pula ajak berhenti hujung bulan tiga ni, yang Echa pula ajak berhenti 15hb nie. humm,,,

Yang aku pula akan cuti pada Sabtu dan Ahad nie sebab nak balik Johor, 
yahooo!!! dah lama aku tak berjalan-jalan,
so inilah masanya aku relaxkan diri dengan bercuti,
dapat dua hari pun jadilah, 
heee =))


ahak, aku nak pergi holiday macam citer Boys Over Flower tuu,...

tapi.....

lepas cuti adakah aku akan berhenti?

tunggu jelahh jawapan nyer pada next story.
tata =.=

No comments: